Kemenangan Mutlak, AWPI DPC kota Semarang Apresiasi Tim Sukses.

JURNALJATENG.ID, SEMARANG – Kemenangan yang di peroleh oleh Hendi-Ita menurut data quitcount 91,57% tidak luput dari kerja keras tim sukses. Cukup signifikan didapat di 16 kecamatan. Menurut perolehan data sementara dari berbagai Kecamatan di kota Semarang berikut Urutan Rangking Kecamatan :

  1. Semarang Utara (93,61 %)
  2. Semarang Timur (92,8 %)
  3. Gunungpati (92,66 %)
  4. Gayamsari (92,35 %)
  5. Semarang tengah (92,34 %)
  6. Semarang barat (92,23 %)
  7. Candisari (92,13 %)
  8. Tugu (91,9 %)
  9. Genuk (91,77 %)
  10. Mijen (91,74 %)
  11. Gajahmungkur (91,45 %)
  12. Tembalang (91,15 %)
  13. Semarang selatan (90,95 %)
  14. Ngaliyan (90,65 %)
  15. Pedurungan (90,41 %)
  16. Banyumanik (89,29 %)

Cukup membanggakan tim sukses Hendi-Ita, untuk melanjutkan dua priode sebagai Walikota Kota Semarang selanjutnya cukup mulus.

Sempat di ragukan kemenangan Hendi-Ita diatas 50% karena masa pandemi Di Jateng meningkat secara signifikan. Di samping itu, dikuatirkan masyarakat Kota Semarang enggan datang ke TPS akan meningkat, meskipun KPU sudah menyediakan TPS dengan standard protokol kesehatan.

Baca Juga  Sopir Bus Mengemudi Ngawur, Lindas Pemotor Hingga Tewas

Hal tersebut menjadi perhatikan tim sukses mas Hendi-Ita. 43 tim sukses dari berbagai LSM dan asosiasi di Semarang yang telah di bentuk oleh mas Arnas dan kawan-kawan, berjibaku membuat trobosan, ide dan gagasan untuk memenangkan Hendi-Ita nantinya.

Ketua AWPI DPC Kota Semarang, Yudi Hendrilia S.Th, M.PdK ketika diwawancari beberapa media mengatakan sangat senang dan beryukur Kepada TYM.

Dari awal mendukung tim posko Hendi-Ita yang di koordinasi oleh mas Arnas. Team sukses yang tidak kurang kurang dari 43 berbagai LSM dan profesionalitas yg terjun langsung selama kampaye menargetkan Hendi-Ita harus 90%.

“Kami cukup bergembira bahwa hasil quick count diluar dugaan, melebihi target yang di capai, yaitu 91,57%. Kami, DPC AWPI kota Semarang sangat bersyukur atas kinerja tim posko dan rekan-rekan relawan yang masiv melakukan ide dan gagasan untuk melawan kolom kosong” paparnya

loading...
Baca Juga  Cawabup Yekti Handayani Angkat Bicarakan, Perihal Kampanye Hitam

Hasil yang cukup luar biasa, lanjutnya, apa yang kita harapkan bisa tercapai, bahkan melampaui target. Harapan kami AWPI Kota Semarang bisa membantu dan mendukung pemerintahan Hendi-Ita kedepannya. Dalam hal kebijakan-kebijakan yang sudah di rencanakan membangun Kota Semarang semakin hebat akan segera terwujud.

“Dizaman serba teknologi yang sudah di depan mata, transparasi dan akuntabilitas dalam kebijaksanaan harus dikedepankan dalam pemerintahan yang baru nanti. Disamping AWPI bisa menjadi wadah insan pers yang mengedepankan profesionalitas dalam menjalan tugas yang baik.” lanjutnya

Di samping itu AWPI DPC kota Semarang sudah mempersiapkan program -program jangka pendek dan jangka panjang selama 5 tahun kedepan. Salah satu program jangka pendek bulan Januari akan mengadakan pra ukw dan di sambung dengan Diklat UKW 1,2,3 serta akan mengadakan kongres secara nasional.

Jangka panjang akan mengajak temen-temen pers untuk menjalankan tugas sesuai UU pers yang ada. AWPI kota Semarang juga akan mengusahakan tunjangan profesi sebagai insan yang profesional kedepanya, dengan kinerja pers yang sudah di sepakati nanti.

Baca Juga  Ini Harapan Sobirin, Karnaval Hut Ri Ke 78, Tingkat Kecamatan Ringinarum

“Semoga dengan kemenangan mas Hendi-Ita, Semarang secara keseluruhan bisa semakin hebat bahkan akan menjadi icon kota go internasional.” Pungkasnya.

(RDKS/JJID)

45 tanggapan untuk “Kemenangan Mutlak, AWPI DPC kota Semarang Apresiasi Tim Sukses.

  • 4 April 2024 pada 11:49 am
    Permalink

    hello!,I like your writing so a lot! percentage we keep in touch extra about your post on AOL? I need an expert in this space to solve my problem. Maybe that’s you! Taking a look ahead to look you.

  • 10 April 2024 pada 12:30 pm
    Permalink

    Loving the info on this website , you have done outstanding job on the posts.

  • 13 April 2024 pada 12:17 pm
    Permalink

    Well I really enjoyed reading it. This subject procured by you is very helpful for proper planning.

  • 14 April 2024 pada 3:22 pm
    Permalink

    I saw a lot of website but I conceive this one contains something extra in it in it

  • 16 April 2024 pada 12:34 am
    Permalink

    I was suggested this website by means of my cousin. I’m now not certain whether or not this put up is written by him as nobody else realize such certain approximately my trouble. You are wonderful! Thanks!

  • 16 April 2024 pada 7:02 am
    Permalink

    I do believe all of the ideas you’ve introduced on your post. They are really convincing and can certainly work. Still, the posts are very brief for beginners. Could you please lengthen them a little from subsequent time? Thanks for the post.

  • 18 April 2024 pada 10:26 pm
    Permalink

    You made some decent points there. I looked on the internet for the subject and found most guys will approve with your site.

  • 22 April 2024 pada 1:35 pm
    Permalink

    Great work! This is the type of info that should be shared around the net. Shame on the search engines for not positioning this post higher! Come on over and visit my web site . Thanks =)

  • 22 April 2024 pada 9:29 pm
    Permalink

    I just could not depart your web site prior to suggesting that I really loved the standard info an individual supply to your visitors? Is going to be back continuously to investigate cross-check new posts.

  • 23 April 2024 pada 4:25 am
    Permalink

    Hello, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the favor”.I am attempting to find things to improve my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

  • 12 Mei 2024 pada 10:45 pm
    Permalink

    Nagano Lean Body Tonic: An IntroductionNagano Lean Body Tonic is a dietary supplement designed to help lose unhealthy weight.

  • 14 Mei 2024 pada 4:07 pm
    Permalink

    he blog was how do i say it… relevant, finally something that helped me. Thanks

  • 18 Mei 2024 pada 11:05 am
    Permalink

    Java Burn is the world’s first and only 100 safe and proprietary formula designed to boost the speed and efficiency of your metabolism by mixing with the natural ingredients in coffee.

  • 20 Mei 2024 pada 5:58 am
    Permalink

    Thank you, I’ve recently been looking for information about this topic for ages and yours is the greatest I have discovered so far. But, what about the bottom line? Are you sure about the source?

  • 25 Mei 2024 pada 11:53 pm
    Permalink

    I really like your writing style, good info, regards for putting up :D. “Faith is a continuation of reason.” by William Adams.

  • 29 Mei 2024 pada 8:58 am
    Permalink

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of this website. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s hard to get that “perfect balance” between superb usability and appearance. I must say you’ve done a very good job with this. Also, the blog loads extremely fast for me on Safari. Outstanding Blog!

  • 30 Mei 2024 pada 9:36 pm
    Permalink

    Good write-up, I am regular visitor of one?¦s web site, maintain up the nice operate, and It’s going to be a regular visitor for a lengthy time.

  • 31 Mei 2024 pada 5:38 pm
    Permalink

    What is Java Burn? Java Burn, an innovative weight loss supplement, is poised to transform our perception of fat loss.

  • 2 Juni 2024 pada 2:31 am
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.

  • 4 Juni 2024 pada 8:19 pm
    Permalink

    Lottery Defeater: What Is It? A software tool called Lottery Defeater was created to raise the odds of winning lottery tickets.

  • 11 Juni 2024 pada 10:33 pm
    Permalink

    An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

  • 12 Juni 2024 pada 4:43 pm
    Permalink

    F*ckin¦ awesome issues here. I am very happy to see your article. Thank you so much and i’m having a look forward to touch you. Will you kindly drop me a mail?

  • 13 Juni 2024 pada 5:47 am
    Permalink

    Great post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Extremely helpful info particularly the last part 🙂 I care for such info a lot. I was seeking this particular info for a very long time. Thank you and good luck.

  • 13 Juni 2024 pada 9:41 pm
    Permalink

    ProvaDent: What Is It? ProvaDent is a natural tooth health supplement by Adam Naturals.

  • 15 Juni 2024 pada 12:34 pm
    Permalink

    obviously like your website but you need to take a look at the spelling on quite a few of your posts. Many of them are rife with spelling problems and I in finding it very bothersome to inform the truth nevertheless I?¦ll certainly come again again.

  • 15 Juni 2024 pada 6:56 pm
    Permalink

    It is in reality a great and useful piece of information. I am happy that you just shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

  • 19 Juni 2024 pada 6:37 am
    Permalink

    you will have a great weblog right here! would you like to make some invite posts on my blog?

  • 25 Juni 2024 pada 8:13 am
    Permalink

    Real nice style and good subject material, practically nothing else we need : D.

  • 25 Juni 2024 pada 11:25 pm
    Permalink

    I¦ve recently started a website, the information you offer on this web site has helped me greatly. Thank you for all of your time & work.

  • 29 Juni 2024 pada 4:58 am
    Permalink

    What Is FitSpresso? The effective weight management formula FitSpresso is designed to inherently support weight loss. It is made using a synergistic blend of ingredients chosen especially for their metabolism-boosting and fat-burning features.

  • 29 Juni 2024 pada 9:34 am
    Permalink

    Great post and straight to the point. I am not sure if this is really the best place to ask but do you people have any ideea where to get some professional writers? Thank you 🙂

  • 2 Juli 2024 pada 2:23 pm
    Permalink

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get three e-mails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Many thanks!

  • 4 Juli 2024 pada 10:25 am
    Permalink

    I’m still learning from you, as I’m improving myself. I certainly love reading everything that is written on your blog.Keep the posts coming. I liked it!

  • 14 Juli 2024 pada 1:59 pm
    Permalink

    Hi there very nice web site!! Guy .. Excellent .. Wonderful .. I will bookmark your website and take the feeds additionally…I am glad to find numerous helpful info right here in the put up, we need develop extra strategies in this regard, thanks for sharing.

  • 15 Juli 2024 pada 4:31 am
    Permalink

    I?¦ve read some good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you set to make one of these magnificent informative web site.

  • 16 Juli 2024 pada 4:58 am
    Permalink

    Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog jump out. Please let me know where you got your theme. With thanks

  • 17 Juli 2024 pada 10:37 am
    Permalink

    I truly appreciate this post. I¦ve been looking all over for this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thank you again

  • 17 Juli 2024 pada 12:22 pm
    Permalink

    you have a great blog here! would you like to make some invite posts on my blog?

  • 18 Juli 2024 pada 9:56 am
    Permalink

    Your place is valueble for me. Thanks!…

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan.